Nabízíme mnoho druhů cvičebních stylů. Zvolte zaměření nebo doplňte název cvičebního stylu do vyhledávače výše.
Celkem 474 záznamů
Cvičební styl Zaměření Zájezdy Lektoři Charakteristika

Cvičení je určené všem, kdo zvládli základní cviky pilatesu. Cvičební lekce zahrnuje rozmanitější i obtížnější varianty a pozice základních cviků, k základní sestavě Pilates se učí i další balanční techniky s využitím velkých míčů a malých balónů (overballů), využití therabandů zvětšuje účinek posilování specifických svalových skupin oproti lekcím bez náčiní, zaměřuje se více i na svaly rukou a nohou, toto hodina je charakteristická vyšším tempem i zatížením oproti klasické lekci - cvičení Super Pilates je špičkou = naučí Vás inteligentní pohyby s vynikajícími účinky na sílu, flexibilitu a vytvarování postavy, vhodné i pro ty, kdo mají zvýšené požadavky na vzhled svého těla.

Tabata je určena pro každého, kdo touží po pěkné postavě. Jedná se o náročnou metodu intervalového tréninku, kardio cvičení pojmenované podle japonského lékaře Tabaty, které se skládá ze 6-7 20 sekundových cviků proložených 10 sekundovým odpočinkem. Začátek lekce je věnován zahřátí, vysvětlení správného provedení cviků a protažení. Další část je čistá tabata, kdy jeden cvik se cvičí naplno, v maximálním fyzickém nasazení po dobu 20 sekund, poté následuje odpočinek. Tento cvik opakujeme 8 x s maximální silou. V lekci se prostřídá 7-8 cviků a následuje důkladné protažení. Pravidelné lekce výrazně zvyšují fyzický výkon jedince a posouvají jeho hranice.

Tabata je určena pro každého, kdo touží po pěkné postavě. Jedná se o náročnou metodu intervalového tréninku, kardio cvičení pojmenované podle japonského lékaře Tabaty, které se skládá ze 6-7 20 sekundových cviků proložených 10 sekundovým odpočinkem. Začátek lekce je věnován zahřátí, vysvětlení správného provedení cviků a protažení. Další část je čistá tabata, kdy jeden cvik se cvičí naplno, v maximálním fyzickém nasazení po dobu 20 sekund, poté následuje odpočinek. Tento cvik opakujeme 8 x s maximální silou. V lekci se prostřídá 7-8 cviků a následuje důkladné protažení. Pravidelné lekce výrazně zvyšují fyzický výkon jedince a posouvají jeho hranice.

Tabata hardcore je náročnější, s těžšími cviky. Dochází u ní k většímu posílení těla a většímu spálení tuků.

Moderní druh aerobního cvičení, které kombinuje prvky karate, taekwon-da a klasického boxu s prvky tanečního aerobiku.

Čínské bojové umění, jenž je zaměřeno na zlepšení zdraví a kvality života.

tanec v kruhu se zpěvem textů různých tradic - přírodních národů, křesťanství, hinduismu, budhismu, židovství a islámu

Tanec je pohybová společenská aktivita, provozovaná převážně za doprovodu hudby. Tanec může navodit lepší náladu a také je vyjádřením pocitů tanečníka, takže může být považován za druh umění. Umělecký tanec bývá označován slovem balet nebo také scénický tanec apod.

Vznik tance je kladen do období rodové společnosti, kde umocňoval rituální obřady. Tuto funkci zastával až do starověku, kdy k této funkci přibyla ještě funkce umělecká. V této době neexistoval tanec v páru, ale pouze individuální tanec – umění, nebo tanec skupinový – rituální.

Ve 20. století vznikla řada soutěží, které se dělí podle druhu tance. Se systémem soutěží vznikl i systém hodnocení pro různé tance, toto hodnocení je založeno na kombinaci subjektivních dojmů (radost z tance, výraz v obličeji, přirozenost, atd.) a na objektivních skutečnostech jako je obtížnost taneční sestavy a její provedení (zvláště u akrobatických tanců se hodnotí poměr mezi záměrem a provedením).

Pomocí Osho meditace a cvičení se naučíte jak být sebevědomou, krásnou, intuitivní, hravou, vášnivou, milující ženou, která umí dávat i přijímat. Posílíte svaly pánevního dna. Výhodou je, že při cvičení se intenzivně prokrvují orgány malé pánve a tím se zmenšuje riziko opakovaných zánětů, výtoků, silného krvácení a bolestivé menstruace. Při cvičení se do těla uvolňuje velké množství estrogenů. Ženy, které pravidelně cvičí toto cvičení, jsou známé svojí krásou a svěžestí do vysokého věku.

Čínská cvičení vycházející z tradiční čínské medicíny - zdravotní energetická a meridiánová cvičení. Cílem Tao Yin je vytvořit rovnováhu mezi vnitřními a vnějšími energiemi a revitalizovat tělo, mysl a ducha.

Praktický manuál k použití vlastního těla, terapie pohybem především jako ZÁŽITEK pro děti i dospělé !

Tenis je velmi elegantní míčová hra, kterou mohou hrát dva nebo čtyři hráči. Ke hře je zapotřebí tenisová raketa, míček, tenisový dvorec a síť. Hráči tenisu mohou být jakéhokoliv věku, výšky, váhy či pohlaví. Avšak na profesionální úrovni hrají muži a ženy zvlášť, výjimku však tvoří turnaje, kde proti sobě ve čtyřhře nastoupí muž a žena na každé straně. Této čtyřhře se říká „mix“.

Unikátní spojení bojového umění Dálného východu s efektivním tréninkem západního typu. Optimální forma relaxace po náročném dni, odstranění stresu a napětí. Meditace se střídá s procvičováním prvků bojového umění v rychlém tempu rytmické hudby. Při cvičení dochází k efektivnímu spalování tuků, zpevnění problémových partií břicha, hýždí a stehen, posílení svalů zad a tím k odstranění jejich bolesti a zlepšení držení těla. Díky vysoké intenzitě tréninku roste vytrvalost, síla, schopnost koncentrace a koordinace pohybu.

Kondiční a posilovací cvičením, které se zaměřuje hlavně na cílené posilování jednotlivých svalových skupin. K posilování se využívají cvičební pomůcky od firmy Theraband – hlavně dlouhé latexové pásy, balanční podložky a velké míče, těžké posilovací míčky a další. Cvičení je v lekci kombinováno s aerobní zátěží a je zaměřeno na formování postavy a redukci váhy. Je vhodné pro středně a více pokročilé cvičenky, ale bez větších problémů se brzy začlení i úplné začátečnice.

Jedná se o totální práci těla s využitím velmi jednoduchých krokových variací spojenou s posilováním všech důležitých svalových partií bez zátěže i se zátěží (činky, gumy, heavy ball). Lze využívat i stepy.

Vytrvalostně silové cvičení vhodné pro začátečníky i pokročilé, zaměřené na formování všech svalových skupin celého těla. Jde o posilování ve středním tempu s využitím váhy vlastního těla, popřípadě jednoduchých pomůcek. Velmi úspěšně přispívá ke snížení nadváhy a tvarování postavy.

To jsou lekce plné zábavy a euforie! Podstatou cvičení jsou jednoduché poskoky na malých trampolínkách v rytmu skvělé hudby, která Vás přímo k pohybu vyzývá. Jedná se o aerobní cvičení, při kterém spálíte spoustu kalorií. Cvičení je nenáročné na choreografii. Cvičení na trampolínkách pomáhá odhazovat nadbytečná kila a zvyšovat fyzickou kondici. Při cvičení na trampolínkách zapojujete hluboký stabilizační svalový systém, čímž se Vaše postava tvaruje a zpevňuje.

Total-body Resistence Exercise - způsob účinného cvičení a posilování těla pomocí závěsného systému TRX. Tvoří jej nastavitelné pásy opatřené sadou karabin, univerzálně použitelné pro každý druh postavy. Principem tréninku je zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Podle tří základních principů nastavení intenzity tréninku lze každý cvik upravit podle výkonnosti jednotlivce. Kombinace vlastní váhy těla a svíraného úhlu s podložkou tak ovlivňuje výslednou intenzitu cvičení. Závěsný trénink poskytuje novou možnost budování přirozené funkční síly a flexibility. Blahodárný vliv má také na rovnováhu, koordinaci a stabilitu těla. Protože je TRX založeno na principu cvičení s vlastní vahou (procento použité zátěže každý nastavuje podle svého), je cvičení vhodné pro všechny úrovně fyzické zdatnosti. Během cvičení neexistuje žádné omezení pohybu a je umožněno naprosto dokonalé procvičení celého těla. TRX představuje efektivní a bezpečnou cestu za vašimi cíli, ať již jde o rozvoj síly, zlepšení rozsahu pohybu, redukci hmotnosti nebo všeobecné zvýšení kondice.

Twerking je tanec, ve kterém tanečník, obvykle žena, pohybuje v podřepu boky nahoru a dolů, současně poskakuje, což třese a pohupuje hýžděmi. Podle slovníku Oxford Dictionary Online je twerk sexuálně provokativní tanec.

Vinyasa Flow Power Yoga je o zlepšení kondice, zlepšení prorýsovanosti svalů, což ocení ženy i muži. Po odcvičené lekci vinyasy flow poweryógy budete zpoceni, psychicky odpočinutí a fyzicky uspokojení z práce svalů celého těla.

Vinyásajóga je dynamický styl jógy, kde je propojena jógová praxe s pránájámou s plným jógovým dechem, s uddijána mudrou kontrolou podbřišku a s udždžají dechem vítěze. V lekci se pokusíme uvolnit mysl, prožít přítomný okamžik v celé jeho kráse a uvědomit si propojení mezi tělem a myslí. Jednotlivé pozice, asány, jsou plynule spojovány sestavou vinyásy a to vede k prohřátí, posílení a protažení svalů. Necháme se vést vlastním rytmem dechu z jedné pozice do druhé, budeme naslouchat našemu tělu a spojíme se s vlastním středem. Pravidelným cvičením se zvýší naše flexibilita, získáme vnitřní sílu, vyrovnanost a časem možná přeneseme praxi jógy do každodenního života. Cvičení přináší prokrvení, okysličení a prohřátí celého organismu a tím vede k celkové regeneraci. Lekce vycházejí z hatha jógy a jsou určeny jak pro začátečníky, tak pro ty, kdo chtějí klasickou hatha jógu prožít trochu jinak.

Celkem 474 záznamů

Akční nabídka

Cvičení a relaxace u moře - Apartmány Lanterna

Tato cena platí při rezervaci a platbě zálohy do 30.1.2019 do 16:00, poté bude minimálně o 500,-Kč vyšší.

16.8.2019 - 25.8.2019
Stát / Region:
Chorvatsko , Istrie
Lokalita:
Lanterna (Tar):
Středisko:
Apartmány Lanterna - cvičení

Program A - Aktivní dovolená u moře s Pavlou Maříkovou

Bodyform, Intervalový trénink, Kruhový trénink, P-class, Pilates, Pilates s pomůckami, Program pro děti

Cena od8 390,-

Oblíbené

Cvičení a relaxace na Lefkadě - ostrově překrásné přírody a úžasných pláží

Rezervace a rezervační poplatek 1500,- Kč prosíme nejpozději do 15.12.2018

10.6.2019 - 17.6.2019
Stát / Region:
Řecko , Lefkada
Lokalita:
Ligia:
Středisko:
Porto Ligia***

Jóga na Lefkadě s Radkou Kronusovou - program B

Jóga, Jin jóga, Jóga pro zdravá záda, Powerjóga

Cena od17 690,-