Celkem 136 záznamů
<<Předchozí1236Další>>
Cvičební styl Zaměření Zájezdy Lektoři Charakteristika

Akrojóga představuje kreativní a komplexní formu pohybu. Spojuje jógu, párovou akrobacii a terapii ve formě tzv. terapeutického létání a thajské masáže. Akrojóga je nesmírně obohacující praxí, která nás může posunout v mnoha aspektech o kus dál. Kombinuje posilování, protahování a spolupráci s partnerem. Akrojógová praxe je otevřená všem, kteří rádi zkouší nové věci a chtějí mít z pohybu radost. Předchozí zkušenosti s jógou nesjou potřeba Partner není podmínkou.

Aero jóga využívá speciálních závěsných sítí, které jsou připěvněny na strop. Tyto šátky používáme ve stojných pozicích k zesílení jejich účinku na tělo, dále jako oporu pro obtížnější asány, především jsou však uzpůsobeny ke všem variantám inverzí (pozice hlavou dolů). Tyto obrácené pozice účině uvolňují klouby, eliminují napětí v zádech, bolesti v kříži, prokrvují mozek a zabraňují tvorbě vrásek.

Jóga s účinky esenciálních olejů.

Jedna z nejrozšířenějších forem jógy, která patří k fyzicky náročným typům. Jedná se o ucelené série pozic (asán), které na sebe navazují.

Cvičení v závěsných sítích.

lekce Body & Mind pomalá forma spojující východní filozofii DO IN, Yogu a západní směr fitness. Zdravotní cvičení vycházející z jógy, které je přizpůsobeno osobám se zdravotním omezením běžné klientely.

Lekcé pomalého charakteru vhodná pro začátečníky i pokročilé cvičence, lekce je složená z prvků jógy, pilates a tai -chi. Cvičení Vás příjemně protáhne, uvolní napětí ve ztuhlých svalech, posílí Vaše tělo, zklidní a oživí mysl, budete se cítit plni energie. Za doprovodu úžasné hudby se Vám bude cvičit lehce a budete si užívat celkový dojem. BODYBALANCE ™ je k dispozici jako buď 55, 45 nebo 30minutové cvičení.

Pomalé styly cvičení, které jsou zaměřeny na vědomé ovládání pohybu. Jedná se o styly, které patří do oblasti klidného, vědomého pohybu, jako jsou jóga, pilates, zdravá záda, tai - či atd.

Bollynatyam je jedinečný přístup, který v sobě pojí principy klasického indického tance (Bharatanatyam), moderního indického tance (Bollywood) a jógy. Tato forma se zaměřuje na vitalitu, inteligentní a citlivý přístup, radost z pohybu a prožitek z hudby. V dnešním hektickém světě nám Bollynatyam nabízí dynamický poutavý tanec stojící na základech indických tradic a kultury, ale zabalený do elektrizující a strhující energie současného indického tance. Tvůrcem tohoto projektu je Sangita Shresthova česko/nepalská tanečnice a choreografka žijící v Los Angeles.

Blokové cvičení, první část je zahřívací a protahovací, poté je dynamická část z bojových umění a následuje strečing a relaxace.

Čchi-kung je tradiční čínské energetické cvičení, které produkuje čchi (qi) neboli „vitální energii“. Všeobecný název označuje praxi, která se zabývá zušlechťováním lidského těla. V posledních desetiletích byl čchi-kung značně populární zejména v Číně a začal se dostávat i do západních zemí. Původ čchi-kungu se datuje do doby kulturní revoluce v Číně, kdy tehdejším čínským režimem pronásledované náboženské a duchovní směry buddhismu a taoismu, převzali moderní názvy a přejmenovali se na různé druhy čchi-kungu, aby unikli politické persekuci komunistického režimu. Čchi-kung jsou tedy ve skutečnosti různá duchovní učení škol, směrů či náboženství buddhismu a taoismu. Kromě rozvoje fyzického těla se čchi-kung zabývá také rozvojem mysli. Nauky o rozvoji mysli obsahují teorie o morálních hodnotách, ctnosti a charakteru.

Orgánové soustavy pro jednotlivé zang a fu orgány dle tradiční čínské medicíny, jejich harmonizace a podpora. Dobře se hodí k józe.

Spojení powerjógy, klasického baletu a moderní taneční techniky, která z orientálního tance převzala použití podlahy, ruky, dřepů, stoje, pádů, klesání, přepadávání, posunů a skluzů po podlaze, kdy se základem stalo prosté dýchání.

Nové dynamické cvičení, které spojuje prvky jógy, pilates a východního myšlení a současně ve spojení s rytmickou hudbou aktivuje hluboké svalstvo a působí na zpevnění naší postavy, určitě se i pěkně zapotíte. Jednoduchý, vysoce intenzivní cvičební program, vycházející z principu jin & jang, při kterém se střídá silová a kondiční zátěž, napětí a uvolnění, neučí se žádné choreografie, cvičí se pouze s vahou vlastního těla za doprovodu motivační hudby.

Celkem 136 záznamů
<<Předchozí1236Další>>

Akční nabídka

Cvičení a relaxace u moře - Apartmány Lanterna

Tato cena platí při rezervaci a platbě zálohy do 30.1.2019 do 16:00, poté bude minimálně o 500,-Kč vyšší.

14.6.2019 - 23.6.2019
Stát / Region:
Chorvatsko , Istrie
Lokalita:
Lanterna (Tar):
Středisko:
Apartmány Lanterna - cvičení

Program B - Cvičení a relaxace u moře s Barborou Kovářovou

Jóga, Rehabilitační cvičení, Cvičení s overbally, Body s gumičkami a overbally, Cvičení s fitbally, Posilování, Program pro děti

Cena od7 090,-

Oblíbené

Cvičení a relaxace u moře - Hotel Park Victoria***

Rezervace a platby prosíme do 30.1.2019 do 16 hodin

22.6.2019 - 29.6.2019
Stát / Region:
Itálie , Ischia
Lokalita:
Forio:
Středisko:
Hotel Park Victoria ***

Relaxační pobyt na ostrově termálů s Majkou Šulovou - LETECKY - program B

Aquaerobic, Zdravotní cvičení, Jemná jóga, Jóga, Zdravá záda, Poweryoga

Cena od18 890,-