Celkem 129 záznamů
<<Předchozí1236Další>>
Cvičební styl Zaměření Zájezdy Lektoři Charakteristika

Jedná se o kombinaci top cviků z jógy, pilates, silového strečinku (power stretch) a rehabilitačních cviků Dr. Koláře a L. Mojžíšové. Cílem lekce je harmonizace svalové rovnováhy neboli odstraňování svalových dysbalancí, které způsobují bolesti zad, beder, páteře a nosných kloubů. Lekce je podkreslena pomalou relaxační hudbou. Lekce je vhodná pro začátečníky nebo pro ty, kteří chtějí si po celém pracovním týdnu chtějí dynamicky protáhnout tělo.

Aqua program je spojením body a pilates ve vodě.

automasáž = jak si sám pomoci od bolesti zad

Koordinační, posilovací a protahovací cvičení prováděné převážně na podložkách s využitím balančních pomůcek – měkkých malých míčků a cviků pilates, které jsou zaměřeny mimo jiné na posílení svalů důležitých pro správnou funkci a stabilitu páteře (hluboký stabilizační svalový systém páteře).

lekce Body & Mind pomalá forma spojující východní filozofii DO IN, Yogu a západní směr fitness. Zdravotní cvičení vycházející z jógy, které je přizpůsobeno osobám se zdravotním omezením běžné klientely.

Posilovací cvičení metodou pilates s použitím širokých gum,malých gumiček a balónků.

Balanční cvičení na velkém míči, které vede ke kompenzaci vadného držení těla a posílení svalového korzetu páteře.

Historie Prototypy BOSU BALANCE TRAINER byly představeny na podzim 1999 vybrané skupině profesionálů a olympijským týmům. Reakce na BOSU byla skvělá. Slovní reklama v nejvyšších atletických kruzích o BOSU vedla k početným objednávkám od dalších profesionálů a olympijských týmů. Naprostá shoda názorů mezi předními trenéry, trenéry v posilovně, kondičními trenéry a jejich elitními atlety byla ta, že BOSU je opravdové unikátní balanční, stabilizační tréninkové zařízení, které navždy změní sportovní a fitness průmysl. Filozofie BOSU je specificky navrženo, aby pomohlo dosáhnout rovnováhu mezi svalovými systémy posturálních a fázických řetězců rychleji, bezpečněji a kompletněji než jakékoliv jiné tréninkové zařízení. S každým cvičením na BOSU vždy hledáte cestu nejmenší stálosti/odolnosti a s co nejmenší námahou! BOSU je o chytřejším cvičení, nikoli těžší! Například, nejzákladnější cvičení na BOSU – stání oběma chodidly na „bublině“. Ihned si uvědomíme, že stání je velmi komplexní a dynamické. Tím dochází k rozvíjení centrálního nervového systému a umožňuje tak vzájemnou interakcí systémů intuitivně nalézat pozici nejmenšího odporu. Zlepšená rovnováha vštěpuje větší sebedůvěru, která vyjasňuje celkový pohled a ovlivňuje vše, co děláme. Your Body´s Bulit-in „Circuit Breaker“ Tělo má zabudovaný „circuit breaker“ systém, který slouží k vyhnutí se velkému poškození/vážnému úrazu. Podívejme se například z běžného života, kdy kloub ztratí svoji stabilitu a hrozí jeho poškození. Postavme chodidla na nerovný povrch, který způsobí vyvrtnutí kotníku – simulace problému. Mozek v dané chvíli cítí, co se odehrává s chodidlem. Na základě toho vysílá zprávu „zastav všechno!“ svalům (velké primární iniciátory), které jsou zodpovědné za podporu dané nohy. Ve stejnou dobu druhá noha a zbytek těla je povolán do akce, aby se pokusila vyváznout ze situace. Dle našich reflexů, vyhodnocení takto získaných zpráv v mozku: jak špatná situace se vyskytla, dále jaké štěstí máme, atd. buď spadneme nebo zachráníme sebe, aniž bychom si vymkli kotník. Tento efekt „circuit breaker“ se aktivuje vždy v krizových situací tak, abychom se vyhnuli doslova prasknutí kloubu kotníku na dvě části. Balanční a funkční síla Tento „circuit breaker“ efekt je fyziologický fakt. Když mozek cítí nestabilitu kloubu, primární iniciátory pohybu, které podpírají kloub, nemohou správně pracovat. Nejdříve musíme získat stabilitu kloubu (vyrovnávání rovnováhy) předtím, než mohou být primární iniciátory použity z větší části na koordinaci další pohybů. Jinými slovy, při ztrátě rovnováhy, dokonce i na pár vteřin,dochází ke ztrátě funkční síly, neboť mozek a tělo se zaměří na hlavní prioritu a to na opětovné získání rovnováhy. Z toho vyplývá, že atlet, který disponuje lepší rovnováhou,má větší pravděpodobnost k úspěchu než jeho protivník s menší mírou stability. Trénink rovnováhy Dobrá zpráva je, že rovnováha, jako i jiné dovednosti, může být zlepšována. Se zlepšenou mírou rovnováhy můžeme při každé fyzické práci dosáhnout efektivního výkonu. Nezáleží na stupni, na kterém začínáme, nýbrž na zlepšení rovnováhy, kterou nám umožní trénink s BOSU BALANCE TRAINER. (zdroj - FACE CZECH, s.r.o. www.bosufitness.cz)

BOSU Pilates spojuje prvky Pilates a cvičení s BOSU.

Metoda uznaná již v roce 1991 ministrem zdravotnictví jako metodu první volby k léčbě funkční ženské sterility. Nenáročné cvičení, které má za cíl zlepšit dynamiku celé páteře a posílit svalové skupiny celého trupu. Cvičení vám může pomoci zlepšit nebo odstranit: o migrény a bolesti hlavy, deprese a únavu o poruchy spánku o bolesti zad, zmírní bolesti při např. vyhřezlých ploténkách, artrotických nárůstcích apod. o bolestivou, nepravidelnou nebo chybějící menstruaci o opakované spontánní potraty, funkční neplodnost

Celkem 129 záznamů
<<Předchozí1236Další>>

Akční nabídka

Cvičení a relaxace u moře - Apartmány Lanterna

Tato cena platí při rezervaci a platbě zálohy do 30.1.2019 do 16:00, poté bude minimálně o 500,-Kč vyšší.

23.8.2019 - 1.9.2019
Stát / Region:
Chorvatsko , Istrie
Lokalita:
Lanterna (Tar):
Středisko:
Apartmány Lanterna - cvičení

Program B3 - Týden plný jógy u moře s Lucií Polesnou

Jemná jóga, Powerjóga, Jógová terapie, Vinyasa jóga, Program pro děti

Cena od8 250,-

Oblíbené

Víkendové cvičení a wellness - Wellness hotel Rezidence Nové Hrady

Prosíme rychlé rezervace (omezená kapacita hotelu)

25.1.2019 - 27.1.2019
Stát / Region:
Česká republika , Jižní Čechy
Lokalita:
Nové Hrady:
Středisko:
Wellness hotel Rezidence****

Víkend s jógou, wellness a polopenzí se Šárkou Soudkovou - program B

Vinyasa jóga, Jemná jóga, Hathajóga, Restorativní jóga

Cena od3 790,-