Nabízíme mnoho druhů cvičebních stylů. Zvolte zaměření nebo doplňte název cvičebního stylu do vyhledávače výše.
Celkem 334 záznamů
<<Předchozí12314Další>>
Cvičební styl Zaměření Zájezdy Lektoři Charakteristika

Cvičení pro ženy i muže rozvíjející vytrvalost, dynamiku a sílu za pomoci aerobního tréninku a základních prvků z bojových sportů.

Kondiční cvičení aerobního charakteru zaměřené na rozvoj vytrvalosti, síly a formování postavy.

Silově vytrvalostní cvičení kombinující bloky aerobní zátěže s posilovacími metodami.

Aerobic mix je kondiční cvičení, které zvyšuje výkonnost a vytrvalost. Lekce se skládá ze zahřívací části, aerobicu a bodyformingu.

Cvičení probíhá na kluzkém pásu s pevnými zarážkami.

Spojení cvičení vytrvalosti, síly, koordinace a pohyblivosti. Výběr cviků v aerobní gymnastice je přizpůsoben k dosažení optimálního tempa a nepřerušovaného průběhu, vzhledem ke zvolené délce cvičebního programu.

Aero jóga využívá speciálních závěsných sítí, které jsou připěvněny na strop. Tyto šátky používáme ve stojných pozicích k zesílení jejich účinku na tělo, dále jako oporu pro obtížnější asány, především jsou však uzpůsobeny ke všem variantám inverzí (pozice hlavou dolů). Tyto obrácené pozice účině uvolňují klouby, eliminují napětí v zádech, bolesti v kříži, prokrvují mozek a zabraňují tvorbě vrásek.

Lekce afrického tance jsou určeny pro ženy a muže, všech věkových kategorií, bez předešlých tanečních zkušeností. Africký tanec vychází z tradičních tanců západní Afriky, ale v současnosti je populárním tanečním stylem určeným pro širokou veřejnost. Při africkém tanci je zapojeno celé tělo. Jedná se o komplexní pohyb, při kterém nechybí spirály, ondulace, izolace, skoky, otočky, vibrace, pulzace. Cílem tohoto tanečního stylu je pochopit nejenom formu pohybu, ale také africké rytmy, které jsou s africkým tancem úzce propojeny. Lekce afrického tance jsou energetickým obohacujícím zážitkem!

Nový zábavný styl cvičení s využitím tradiční i moderní africké taneční techniky, který zlepšuje kondici, flexibilitu a kardiovaskulární soustavu, posiluje a formuje celé tělo a napomáhá snižování hmotnosti.

Dynamické cvičení, které zahrnuje prvky posilování, v rytmech Latinské Ameriky a Afriky

Alpinning je druh cvičení, zaměřený na spalování tuků bez zbytečného zatížení kloubů. Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně vyvinutých trenažérech, při kterém ve stejný okamžik klienti nacházejí hudbu, motivaci, kondici, zábavu a psychickou uvolněnost. Tento originální program byl vyvinut pro lidi každého věku a úrovně zdatnosti. Vychází z nejpřirozenějšího lidského pohybu, vychází z chůze. ALPINNING program kombinuje trénink s mnoha cviky a taktéž využívá měřičů tepové frekvence, čímž nabízí cvičencům neopakovatelný způsob cvičení. ALPINNING program byl vytvořen s vědomím, že každý z nás má při tréninku jiné potřeby a cíle, proto program ALPINNING disponuje lekcemi v několika úrovních. Každý účastník lekce zvolí tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům.

Aqua program je spojením body a pilates ve vodě.

Aerobní cvičení, které probíhá ve vodě (která sahá cca do 1/2 hrudníku), ke zaměřeno na zvýšení fyzické kondice, redukci váhy a vytvarování těla. Odpor vody je v závislosti na rychlosti prováděného pohybu 4 až 42 krát vyšší než odpor vzduchu a tím zvyšuje intenzitu cvičení a současně masíruje svaly. Vodní prostředí má příznivé účinky na páteř a pohybovou soustavu. Oproti ostatním formám aerobicu je to cvičení bez jakýchkoliv otřesů a tím nejúčinněji chrání nejen naše klouby, ale i kardiovaskulární systém.

Formy aquaaerobiku: AQUA – AEROBIC (klassic) nejběžnější forma AQUA – AEROBICu se kterou se setkáte na bazénech posilování, relaxace, pracovní část prostě vše v jedné hodině plavecké packy, činky, nudle, pásy .. či bez pomůcek

POWER AQUA – AEROBIC zaměření na posilování celého těla, nebo pouze jednotlivých partií nutná relaxace a velký příjem tekutin plavecké packy, činky, nudle, pásy .. či bez pomůcek

DRILL AQUA – AEROBIC zaměření na posilování celého těla, fyzicky náročná hodina (výskoky a síla) nutná relaxace a velký příjem tekutin bez pomůcek

HAPPY AQUA – AEROBIC spíše relaxační hodina na uvolnění svalstva a navození dobré atmosféry využívá se především na závěru sportovních pobytů, nebo po maratonech nudle, balóny

KICBOX AQUA – AEROBIC bojové prvky, především kopy a náznaky úderů paží, bezkontaktní cvičení! náročné na fyzičku, rychle nabývají svaly bez pomůcek

FUNKY AQUA – AEROBIC taneční prvky, nese se v klidném tempu, vhodné cvičit v teplé vodě uvolňující bez pomůcek

NUDELL AQUA – AEROBIC (WOOGLE AQUA – AEROBIC) během celé hodiny cvičení s nudlemi včetně relaxační části, může se využít také skupinového cvičení výborné na posilování a zároveň i na protažení celého těla cvičí se pouze s nudlemi

HI AQUA – AEROBIC zaměření převážně na spodní část těla (hýžďové a stehenní svalstvo) hodně výskoků v rychlém tempu, několikanásobné opakování cviků s pomůckami (nudle, činky, míče, packy) nebo bez pomůcek

DANCE AQUA – AEROBIC (břišní tance, dance rytmus) taneční prvky a choreografii vhodná na pobytových akcích, hlavně kde je teplá voda cvičí se bez pomůcek nebo s balóny

JÓGA AQUA – AEROBIC cvičí se v pomalém tempu pouze v teplé vodě bez pomůcek

BALL AQUA – AEROBIC pro seniory a pohybově omezené jedince pouze v teplé vodě měkké balónky

AQUA CYKLING– AEROBIC stacionární kola upravená do vodního prostředí pouze v teplé vodě Bohužel se v ČR cvičí jen okrajově a je stále v začátcích.

Aqua Fitness je moderní termín, který spojuje a využívá základů mnoha typů cvičení, tanec, bojové styly, jógu a nebo skupinovou jízdu na stacionárních kolech ve vodě.

Aqua Zumba je spojením tance a cvičení ve vodě v jednom.

Jedna z nejrozšířenějších forem jógy, která patří k fyzicky náročným typům. Jedná se o ucelené série pozic (asán), které na sebe navazují.

Cvičení v závěsných sítích.

znaková řeč pro batolata

Tento taneční styl vznikl na Dominikánské republice. Převážná část pohybů je prováděná od boků níže. Horní část těla se pohybuje mnohem méně.

Koordinační, posilovací a protahovací cvičení prováděné převážně na podložkách s využitím balančních pomůcek – měkkých malých míčků a cviků pilates, které jsou zaměřeny mimo jiné na posílení svalů důležitých pro správnou funkci a stabilitu páteře (hluboký stabilizační svalový systém páteře).

Balet má příznivý vliv na posilování těla, zvláště svalových skupin, které nebývají při běžných cvičeních aktivovány. Slouží k správnému držení těla.

Tanec s prvky aerobiku a fitness vycházející ze standardních tanců jako je waltz, tango nebo quickstep, které se kombinují s latiskoamerickými (samba, chacha, rumba apod.). Není potřeba partner, společenský oděv ani obuv. Střídáním různých stylů a tempa lze spálit 33 cal během 10 min. Dalším efektem je posilování spodní i horní poloviny těla.

Celkem 334 záznamů
<<Předchozí12314Další>>

Akční nabídka

Cvičení, relaxace a turistika v Catanii - Sicílie

Pokoje již jen na vyžádání

20.9.2017 - 27.9.2017
Stát / Region:
Itálie , Sicílie
Lokalita:
Mascali:
Středisko:
Atlantis Palace ***

Cvičení s Lenkou Velínskou a Romanem Ondráškem - Program A

Jóga, Pilates, Dance aerobic, Total Body Work

Cena od20 890,-

Oblíbené

Cvičení, relaxace, turistika na Madeiře

Vyprodáno! Pokoje na vyžádání.

21.8.2017 - 28.8.2017
Stát / Region:
Portugalsko , Madeira
Lokalita:
Funchal:
Středisko:
Four Views Oasis Charter****

Aktivní týden s Michalem Šubrem - program A

Dance aerobic, P-class, BODYBALANCE®, BODYVIVE 3.1® , Latino dance

Cena od21 390,-