Nabízíme mnoho druhů cvičebních stylů. Zvolte zaměření nebo doplňte název cvičebního stylu do vyhledávače výše.
Celkem 360 záznamů
<<Předchozí12315Další>>
Cvičební styl Zaměření Zájezdy Lektoři Charakteristika

ACROBO® CLASS je intenzivní skupinové cvičení na hrazdičkách inspirované street workout silovými technikami. Acrobo® class se ale zdaleka neomezuje jen na silový trénink. Chcete-li získat akrobatickou postavu, je právě Acrobo® pravé!!! Kombinace intenzivního silového tréninku vlastní vahou s anaerobními intervaly tréninku kardiovaskulárního nakopne nevídaně vaší kondici. ACROBO® CLASS je POWER PACKET! 3 v 1 – trénuje srdce, svaly i skelet.

Akrojóga představuje kreativní a komplexní formu pohybu. Spojuje jógu, párovou akrobacii a terapii ve formě tzv. terapeutického létání a thajské masáže. Akrojóga je nesmírně obohacující praxí, která nás může posunout v mnoha aspektech o kus dál. Kombinuje posilování, protahování a spolupráci s partnerem. Akrojógová praxe je otevřená všem, kteří rádi zkouší nové věci a chtějí mít z pohybu radost. Předchozí zkušenosti s jógou nesjou potřeba Partner není podmínkou.

Cvičení pro ženy i muže rozvíjející vytrvalost, dynamiku a sílu za pomoci aerobního tréninku a základních prvků z bojových sportů.

Kondiční cvičení aerobního charakteru zaměřené na rozvoj vytrvalosti, síly a formování postavy.

Silově vytrvalostní cvičení kombinující bloky aerobní zátěže s posilovacími metodami.

Aerobic mix je kondiční cvičení, které zvyšuje výkonnost a vytrvalost. Lekce se skládá ze zahřívací části, aerobicu a bodyformingu.

Cvičení probíhá na kluzkém pásu s pevnými zarážkami.

Spojení cvičení vytrvalosti, síly, koordinace a pohyblivosti. Výběr cviků v aerobní gymnastice je přizpůsoben k dosažení optimálního tempa a nepřerušovaného průběhu, vzhledem ke zvolené délce cvičebního programu.

Aero jóga využívá speciálních závěsných sítí, které jsou připěvněny na strop. Tyto šátky používáme ve stojných pozicích k zesílení jejich účinku na tělo, dále jako oporu pro obtížnější asány, především jsou však uzpůsobeny ke všem variantám inverzí (pozice hlavou dolů). Tyto obrácené pozice účině uvolňují klouby, eliminují napětí v zádech, bolesti v kříži, prokrvují mozek a zabraňují tvorbě vrásek.

Lekce afrického tance jsou určeny pro ženy a muže, všech věkových kategorií, bez předešlých tanečních zkušeností. Africký tanec vychází z tradičních tanců západní Afriky, ale v současnosti je populárním tanečním stylem určeným pro širokou veřejnost. Při africkém tanci je zapojeno celé tělo. Jedná se o komplexní pohyb, při kterém nechybí spirály, ondulace, izolace, skoky, otočky, vibrace, pulzace. Cílem tohoto tanečního stylu je pochopit nejenom formu pohybu, ale také africké rytmy, které jsou s africkým tancem úzce propojeny. Lekce afrického tance jsou energetickým obohacujícím zážitkem!

Nový zábavný styl cvičení s využitím tradiční i moderní africké taneční techniky, který zlepšuje kondici, flexibilitu a kardiovaskulární soustavu, posiluje a formuje celé tělo a napomáhá snižování hmotnosti.

Dynamické cvičení, které zahrnuje prvky posilování, v rytmech Latinské Ameriky a Afriky

Alpinning je druh cvičení, zaměřený na spalování tuků bez zbytečného zatížení kloubů. Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně vyvinutých trenažérech, při kterém ve stejný okamžik klienti nacházejí hudbu, motivaci, kondici, zábavu a psychickou uvolněnost. Tento originální program byl vyvinut pro lidi každého věku a úrovně zdatnosti. Vychází z nejpřirozenějšího lidského pohybu, vychází z chůze. ALPINNING program kombinuje trénink s mnoha cviky a taktéž využívá měřičů tepové frekvence, čímž nabízí cvičencům neopakovatelný způsob cvičení. ALPINNING program byl vytvořen s vědomím, že každý z nás má při tréninku jiné potřeby a cíle, proto program ALPINNING disponuje lekcemi v několika úrovních. Každý účastník lekce zvolí tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům.

Aqua program je spojením body a pilates ve vodě.

Aerobní cvičení, které probíhá ve vodě (která sahá cca do 1/2 hrudníku), ke zaměřeno na zvýšení fyzické kondice, redukci váhy a vytvarování těla. Odpor vody je v závislosti na rychlosti prováděného pohybu 4 až 42 krát vyšší než odpor vzduchu a tím zvyšuje intenzitu cvičení a současně masíruje svaly. Vodní prostředí má příznivé účinky na páteř a pohybovou soustavu. Oproti ostatním formám aerobicu je to cvičení bez jakýchkoliv otřesů a tím nejúčinněji chrání nejen naše klouby, ale i kardiovaskulární systém.

Formy aquaaerobiku: AQUA – AEROBIC (klassic) nejběžnější forma AQUA – AEROBICu se kterou se setkáte na bazénech posilování, relaxace, pracovní část prostě vše v jedné hodině plavecké packy, činky, nudle, pásy .. či bez pomůcek

POWER AQUA – AEROBIC zaměření na posilování celého těla, nebo pouze jednotlivých partií nutná relaxace a velký příjem tekutin plavecké packy, činky, nudle, pásy .. či bez pomůcek

DRILL AQUA – AEROBIC zaměření na posilování celého těla, fyzicky náročná hodina (výskoky a síla) nutná relaxace a velký příjem tekutin bez pomůcek

HAPPY AQUA – AEROBIC spíše relaxační hodina na uvolnění svalstva a navození dobré atmosféry využívá se především na závěru sportovních pobytů, nebo po maratonech nudle, balóny

KICBOX AQUA – AEROBIC bojové prvky, především kopy a náznaky úderů paží, bezkontaktní cvičení! náročné na fyzičku, rychle nabývají svaly bez pomůcek

FUNKY AQUA – AEROBIC taneční prvky, nese se v klidném tempu, vhodné cvičit v teplé vodě uvolňující bez pomůcek

NUDELL AQUA – AEROBIC (WOOGLE AQUA – AEROBIC) během celé hodiny cvičení s nudlemi včetně relaxační části, může se využít také skupinového cvičení výborné na posilování a zároveň i na protažení celého těla cvičí se pouze s nudlemi

HI AQUA – AEROBIC zaměření převážně na spodní část těla (hýžďové a stehenní svalstvo) hodně výskoků v rychlém tempu, několikanásobné opakování cviků s pomůckami (nudle, činky, míče, packy) nebo bez pomůcek

DANCE AQUA – AEROBIC (břišní tance, dance rytmus) taneční prvky a choreografii vhodná na pobytových akcích, hlavně kde je teplá voda cvičí se bez pomůcek nebo s balóny

JÓGA AQUA – AEROBIC cvičí se v pomalém tempu pouze v teplé vodě bez pomůcek

BALL AQUA – AEROBIC pro seniory a pohybově omezené jedince pouze v teplé vodě měkké balónky

AQUA CYKLING– AEROBIC stacionární kola upravená do vodního prostředí pouze v teplé vodě Bohužel se v ČR cvičí jen okrajově a je stále v začátcích.

Aqua Fitness je moderní termín, který spojuje a využívá základů mnoha typů cvičení, tanec, bojové styly, jógu a nebo skupinovou jízdu na stacionárních kolech ve vodě.

Aqua Zumba je spojením tance a cvičení ve vodě v jednom.

Jedna z nejrozšířenějších forem jógy, která patří k fyzicky náročným typům. Jedná se o ucelené série pozic (asán), které na sebe navazují.

automasáž = jak si sám pomoci od bolesti zad

Cvičení v závěsných sítích.

znaková řeč pro batolata

Tento taneční styl vznikl na Dominikánské republice. Převážná část pohybů je prováděná od boků níže. Horní část těla se pohybuje mnohem méně.

Celkem 360 záznamů
<<Předchozí12315Další>>

Akční nabídka

Cvičení a relaxace u moře - Apartmány Lanterna

Tato cena platí při rezervaci a platbě zálohy do 30.1.2019 do 16:00, poté bude minimálně o 500,-Kč vyšší.

5.7.2019 - 14.7.2019
Stát / Region:
Chorvatsko , Istrie
Lokalita:
Lanterna (Tar):
Středisko:
Apartmány Lanterna - cvičení

Program A2 - Cvičení a relaxace u moře s Lucií Nárovcovou

Bodystyling, Intervalový trénink, Program pro děti

Cena od7 850,-

Oblíbené

Víkendové cvičení a wellness - Wellness hotel Rezidence Nové Hrady

Prosíme rychlé rezervace (omezená kapacita hotelu)

25.1.2019 - 27.1.2019
Stát / Region:
Česká republika , Jižní Čechy
Lokalita:
Nové Hrady:
Středisko:
Wellness hotel Rezidence****

Víkend s jógou, wellness a polopenzí se Šárkou Soudkovou - program B

Vinyásayoga, Jemná jóga, Hathajóga, Restorativní jóga

Cena od3 790,-